Hej alla nätverkskollegor! Otroligt kul att hitta hit till "PR of Sweden". Vänder mig till er då jag skulle behöva tips på en duktig webbredaktör/communityansvarig, om ni känner någon som ni skulle kunna rekommendera. Jag behöver någon relativt omgående – hel eller deltid. Det kan även fungera som frilans/projektanställning. Personen i fråga ska ha god stilistisk förmåga samt känsla för färg, form och layout. Rollen innefattar ansvar för vår webbplats, utveckling och lansering av vår communtiy/blogg samt produktion av nyhetsbrev och en del marknadsmaterial. Det var en kort beskrivning, men tacksam för tips. Och vilka är då vi? Svar: RTS, Rese- och Turistnäringen i Sverige, www.rts.se. Communityn finns på www.trip.se.
Hej Anneli,
Har du fått tag på en webbredaktör/communityansvarig ännu? Annars har jag ett tips på en fd. kollega som är som klippt och skuren... Hör av dig om det fortfarande är aktuellt så kan jag berätta mer, ge kontaktuppgifter mm.
Tack för fantastisk respons, jag har fått så otroligt många goda tips och ansökningar via detta nätverk. Riktigt bra! Jag hittade en tjej som slängdes in mitt i arbetet med att starta upp näringens egna community. Den lanserades på galan, Svenska Rese- och Turistgalan, och är nu uppe och rockar rejält. Eller nästan i alla fall, vi vidareutvecklar funktioner och ska se till att det blir riktigt öppet och interaktivt nätverk. Gå gärna in och se mer på www.trip.se, näringens affärsnätverk.